Online pénzkeresés othonrol !

Bevezetés az online marketing világába Hogyan érhetsz el sikereket,lehetsz sikeres. Tippek,információk az online üzlethez!!!

Friss topikok

  • Kovács Gyula Sándor: Köszönöm kérdésed de ez nem átverés mert akkor nem adnám meg az elérhetőségemet. Ha figyelmesen ol... (2014.08.20. 22:37) Külföldi munka VS rabszolga.

Címkék

Külföldi munka vagy Network Marketing?

2014.09.23. 23:29 Kovács Gyula Sándor

Külföldi munka vagy Network Marketing?

A külföldi munka jobban jövedelmez,fizet mint a Magyarországi munkahelyek de nehezebben lehet hozzájutni illetve olyan cégeket találni föleg Mo.-ról ami elérhető.

Nekem szerencsém volt mert találtam még 1989-ben,azóta is kint dolgozom.

Azt azért elárulom a külföldi munka sem egy leány álom,mivel ezért le kell modani egy-két dologról.

Miről is kell lemondani?

Ha az embernek családja van nem mindig viheti oda magával,de lehet ,hogy ő sem tud naponta esetleg hetente hazajárni,igy elég keveset lehet szeretteivel.

A többi dolog már csak alkalmazkodás kérdése,de sajnos elég sokmindenhez kell alkalmazkodni.

Aki ezek után is szeretne külföldön dolgozni,munkát találni most már valamivel nehezebb mert már sok helyen csak úgy vesznek fel ,hogy tudni kell a nyelvet beszélni.Amikor még én kezdtem ez nem volt feltétel de mivel már kint dolgozom igy sikerült megtanulnom a nyelvet is.

Mivel én szeretnék többet lenni a családommal keresgéltem és a végén találtam is egy nagyszerű lehetőséget.

Ez pedig a Network Marketing.

A network marketingben is rengeteg fajta van,de amit most találtam az teljese online üzemeltethető és az benne a csodálatos hogy akár napi egy-két órával megoldható meg az olyan egyszerű átlagos embereknek is amilyen én vagyok.

Itt a többi network marketinggel ellentétben nem bónuszokat adnak5-10% hanem közel 100% jutalék kifizetést.Itt nem kell közel 100ezer forint belépési összeget fizetni és havonta vásárolni.

Majd el felejtettem az előző blogomban igértem további Kasza napi videót.

Ezen a videó részleten  a Hálozat építésröl van szó arról amiről én is most írtam.

Hogy hogyan tudsz az internet segítségével pénz keresni amihez ,csupán egy Blogra van szükséged amit egyszerűen szerkeszthetsz,írhatsz és persze a tudásra ,hogy hogyan csináld.

Mindezt Te is meg tudod tenni,mivel én is Itt tanultam meg.
Ha mindez érdekel  akkor iratkozz fel hirlevelemre Itt melyhez most Bonuszként kapsz egy most még ingyenes Videót ,hogyan alkalmazd a TITKOS technikát sikereid elérése érdekében.

 Ha szeretnéd vagy akarod ezt a tudást, akkor végezd el az alaptanfolyamunkat mindössze 25 dollárért./kb 5600 forint/

 

Ha további kérdéseid vannak elérhetsz a :

skype:fagyulako            

vagy a 0036 209831380      hétvégén

        004369919053127  -es telefonszámon is.        hétközben

Ha ez vagy előző cikkem,bejegyzéseit érdekesnek esetleg hasznosnak találtad nyugodtan szólj hozzá vagy oszd meg másokkal is.

További szép erdményekben gazdag napokat.

Üdv : Gyula  

Ui:

Következő blogomban ha még mindig külfödi munkát keresel ?

megadok,megosztok veled egy két Ausztriai munkalehetőséget.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinepenzkeresesothonrol.blog.hu/api/trackback/id/tr586726105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása